Jumat, 08 Maret 2013

ya allah, saya rindu papa

saya tak mengira entah mengapa setelah melihat adik kandung papa saya langsung teringat dengan beliau..
dan tak terasa air mata ini keluar..
saya anak yang selalu melawan setiap apa yang dikatakan ..
selalu mendongkol ketika diberitahu..
selalu menujukkan sikap perlawanan ketika diberitahu..

ya Allah,,, tempatkan lah beliau disisi mu yang terbaik..
dan saya akan selalu tetap mendoakannya setiap waktu..
selama nyawa ini masih engkau beri...

allahumma fighri dzunubi waliwalidayya warhamhuma kama rabbayani saghira...


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

dengarkan sugesti saya.. katakan apa yang ingin kamu katakan dan jangan katakan apa yang tidak kamu ingin katakan.. dan jadikan yang kamu katakan manfaat bagi setiap yang membaca... jangan bosan untuk datang lagi....